جویانا
جویانا

آیا راهکاری برای یافتن اشیا گمشده در قطار وجود دارد؟

آیا راهی برای یافتن اشیا گمشده در قطار وجود دارد؟

آیا شما هم کیف یا وسیله تان را در مترو یا قطار جا گذاشته اید و هم اکنون به دنبال یافتن گمشده خود هستید؟ اگر چنین است مقاله درستی را برای کسب اطلاعات انتخاب کرده ‌اید.
در سال های اخیر با گسترش بستر اینترنت تقریباً هیچ مشکلی نیست که برای آن راهکاری وجود نداشته باشد. تنها کافیست بدانید در کجا و چگونه باید به دنبال جواب پرسش خود بگردید.

در ادامه سعی داریم تا در مورد چگونگی یافتن اشیا گمشده در قطار با شما صحبت کنیم.

 

مراجع یافتن اشیا گمشده در قطار کدامند

روش اول
چنانچه اشیا و یا ادوات خود را در مترو و یا قطار جا گذاشته اید و یا آنها را گم کرده‌اید به سایتی که در ادامه آن را درج کرده ایم رجوع نمایید.
http://metro.tehran.ir

هنگامی که وارد لینک شوید خواهید دید که ادوات گم شده بر اساس تاریخ پیدا شدن دسته ‌بندی شده ‌اند. با توجه به نزدیک ترین تاریخ، به دنبال یافتن گمشده خود بگردید. با این روش یافتن شی مد نظر راحت خواهد بود و در سیل عظیم اشیا سردرگم نخواهید شد.

روش دوم

به جز استفاده از اینترنت از راهکار دیگری نیز می توانید برای یافتن اشیا گمشده در قطار یا مترو کمک بگیرید. چنانچه بلافاصله پس از پیاده شدن از قطار متوجه گم شدن و یه جا گذاشتن وسیله خود شده اید می توانید به جایگاه های مخصوصی که برای اشیا گمشده تعبیه شده رجوع کنید. به مدت یک ماه ادوات پیدا شده در این مکان نگهداری می شوند. برای این کار به نزد رئیس ایستگاه رفته و موضوع را با او در میان بگذارید.
*نکته ‌ای که در این بین مطرح می‌ شود این است که شرکت راه آهن هرگز تضمینی برای یافتن ادوات شما نمی دهد. این ارگان تنها می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *