جویانا
جویانا
اشیا گمشده فرودگاه

اشیا گمشده فرودگاه و چگونگی یافتن آنها

یکی از ترس های مشترک بین همه افرادی که تجربه سفر هوایی داشته اند این است که چمدان یا وسایل خود را گم کنند. سعی داریم تا در این متن به طور خلاصه و مفید در مورد چگونگی یافتن اشیا گمشده فرودگاه صحبت کنیم. هرچند چنین اتفاقی به ندرت پیش می ‌آید اما باز هم احتمال آن صفر نیست.

پس از تحویل چمدان، مامور فرودگاه برچسب و یا تگ های مخصوص را به چمدان ها متصل می کند و رسید را به شما می دهد. شما وظیفه دارید تا پایان سفر و دریافت کامل وسایل رسید را نگه دارید. این رسید مهمترین سند برای یافتن گمشده شما است و اگر آن را دور بیندازید یافتن اشیای گمشده تقریباً غیر ممکن است.

اشیا گمشده فرودگاه

مراجع یافتن اشیا گمشده فرودگاه کدامند؟

برای یافتن گمشده خود در سفرهای هوایی از راهکارهای زیر کمک بگیرید و آنها را گام به گام انجام دهید:

گام اول
پس از آنکه متوجه گم شدن ادوات خود شدید به بخش اشیا گمشده فرودگاه بروید. به مامور این بخش گزارش گم شدن اشیا خود را بدهید تا با توجه به تگ های پروازی به دنبال ادوات شما بگردند.

گام دوم
فرم مخصوص به ادوات گمشده را تکمیل نمایید. مشخصات، آدرس و شماره تماس خود را در فرم درج کنید.

توصیه میکنیم تا پشتیبانی پرواز را نیز در جریان این موضوع قرار دهید. در اغلب مواقع چمدان‎ها گم نشده اند بلکه قرار است با پرواز بعدی برسند و یا شاید به ترمینال اشتباهی در فرودگاه ارسال شده باشند.

در برخی مواقع نیز به دلیل تشابه ظاهری چمدان ها، ممکن است فرد دیگری وسایل شما را به اشتباه بردارد؛ در این مورد نیز باید فرم گم شدن چمدان را پر کنید تا فرودگاه بتواند پیگیر این موضوع باشد.

جای نگرانی نیست چرا که ایرلاین انتخابی شما وظیفه دارد تا چمدان و ادوات را پس از یافتن به آدرس درج شده در فرم بفرستد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *