جویانا

نکات یافتن اشیاء گمشده

وبلاگ

28 اسفند 1401 617 بازدید
جویانا

نکات یافتن اشیاء گمشده

12 مورد از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده

 

در اینجا 12 نکته را به عنوان مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده یادآور می شویم. با توجه به این نکات اشیاء مفقودی خود را در زمان کوتاهی بازخواهید یافت.

برای آشنایی با مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده در این متن با ما همراه باشید. تصور کنید که دیر از سر کار آمده اید و کلیدهایتان گم شده است. دیوانه وار به جیب و کیف خود نگاه می کنید اما فقط رسید و چسب می یابید. خم می شوید و زیر مبل را نگاه می کنید. هنوز پیدایشان نکرده اید، در نهایت به این فکر می کنید و به یاد می آورید که کلیدهای خود را تا زمانی که برای آخرین بار وارد خانه شدید به همراه داشتید. آری آنها در قفل بیرون در آویزان هستند. این چالش ها برای همه ما اتفاق می افتد و باور کنید یا نه، علمی پشت این مسئله وجود دارد. مایکل سولومون خود را استاد «فینولوژی» معرفی کرده است. کتاب او تحت عنوان “چگونه اجسام گمشده را پیدا کنیم؟” 12 راه آسان برای یافتن هر چیزی را نشان می دهد. توصیه های او را بپذیرید و دیگر هرگز کلیدها یا عینک و یا فلش مموری خود را گم نکنید!

 

 

نکات یافتن اشیاء گمشده کدامند؟؟

به دنبال بهترین ایده برای جستجو باشید

اگر شیئی را گم کرده اید، جست و جوی دیوانه وار آن زیر کوسن های مبل به شما این فرصت را می دهد تا چند سکه و چیزهایی مانند قالب های کوچک شیرینی پزی مربوط به سال های گذشته را پیدا کنید. به گفته سولومون، خیلی بهتر است منتظر بمانید تا ایده خوبی را در مورد اینکه آن شی را از کجا باید پیدا کنید، جستجو نمایید.

گمشده آن نیست، تو هستی!

نکات یافتن اشیاء گمشده ممکن است برای شما گیج کننده به نظر برسند، اما آنها درست همان جایی هستند که رها شده اند. سولومون می‌گوید اگر شی‌ای پیدا نشد، به این دلیل است که ما «جستجوگر سیستماتیک» نیستیم.

وحشت نکنید

یکی دیگر از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده این است که وحشت و هراس نداشته باشید. شاید شما با جستجوی شیء گمشده خود 15 دقیقه با تاخیر در سر کار حاضر شوید، اما این نیز غیرمنطقی است که در ظرف کیک خوری به دنبال پیدا کردن تلفن همراه خود باشید. پیشنهاد سولومون این است که صبر کنید تا پروسه یافتن شیء گمشده راحت، آرام و امن به پیش برود.

محل قرارگیری آن را بررسی کنید

معمولاً جسم گم شده دقیقاً همان جایی است که به طور معمول در آنجا رها می شود. به این دلیل است که چشمان شما را فریب می دهد که وقتی آنجا را نگاه می کنید آن را نبینید.

به عنوان یکی از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده سعی کنید به خاطر بیاورید که آخرین بار کجا آن را دیده اید

 

به عنوان یکی از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده به این فکر کنید که آخرین بار کجا از آن استفاده کرده اید. به عبارت دیگر، برای یافتن مسواک خود به سالن نگاه نکنید، مگر اینکه عادت داشته باشید اغلب در سالن مسواک بزنید. این توصیه یک توصیه ساده و واضح است، اما بی فایده نیست.

دوباره بررسی کنید

به عنوان یک مورد دیگر از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده به جایی که آخرین بار آن را به خاطر داشتید برگردید و دوباره بررسی کنید، اما این بار به خود یادآوری کنید که به دنبال چه چیزی بودید. این را بارها و بارها به خود بگویید.

اثر استتار، یکی دیگر از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده

در مورد این اثر توجه داشته باشید که استتار باعث می شود جسمی که در جای مناسبی قرار دارد، قابل مشاهده نباشد. هر چیزی که ممکن است شیء گمشده در زیر آن پنهان شده باشد، مانند کیف دستی تان را به دقت بررسی کنید.

قانون 46 سانتی متر

گاهی اوقات خود اشیا متحرک می شوند. این امر به ویژه در مورد اجسامی که دارای قابلیت غلتیدن هستند، مانند خودکار صادق است. اگر اینطور است، در نظر بگیرید که اشیاء گمشده ممکن است حدود 46 سانتی متر از جایی که در ابتدا بودند فاصله داشته باشند. یک دایره خیالی به شعاع 46 سانتی متر از آخرین باری که جسم دیده شده است بکشید و آن ناحیه را به طور کامل کاوش کنید. به گفته سولومون، این دایره “منطقه یورکا” نامیده می شود.

کجا آن را گم کرده اید؟

وقتی جسمی را گم می کنید، همیشه این کلمات وحشتناک را خواهید شنید: “هوم، آخرین بار کجا آن را دیدی؟” عقل سلیم می گوید که به دلایل واضح، آخرین باری که آن را دیدید و به یاد دارید را نگاه کنید. بهترین راه برای یافتن شی گمشده این است که به یاد بیاورید کجا مانده است و انجام این کار مستلزم مکث و تأمل است.

 

به عنوان آخرین نکته از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده، پرس و جو کنید!

اگر تمام کارهای دیگری که انجام داده اید شکست خورده است، شاید عادلانه باشد که فکر کنید آن را از دست نداده اید. شاید شوهرتان کارت اعتباری شما را گرفته یا سگتان حلقه ازدواج شما را خورده است. آنچه در این مرحله مسلم است این است که تا زمانی که در خانه خود سیاهچاله ای نداشته باشید، مقصر نیستید. پس از اطرافیان نیز سوال کنید و تا رسیدن به یک نتیجه معقول صبر نمایید.

نکات گفته شده در بالا به عنوان 12 مورد از مهم ترین نکات یافتن اشیاء گمشده به شما کمک می کنند که هر شی کوچک و بزرگ گمشده را در کمترین زمان ممکن بیابید. اشیاء مختلف در محل های متفاوت جا می مانند، در محلی رها می شوند یا به هر طریق دیگر مفقود می گردند. شما به عنوان یک انسان عاقل و بالغ در صورت تفکر صحیح قطعا محل مفقودی یا علت آن را به راحتی خواهید یافت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *